close

I've been hearing symphonies

我一直聽著交響曲
Before all I heard was silence

過去所聽到的都是寂靜無聲
A rhapsody for you and me

這是一首你與我的狂想曲

And every melody is timeless

每個弦律像是永恆般
Life was stringing me along

生活曾綁住了我

Then you came and you cut me loose

然而你的到來 解放了我

Was solo singing on my own

本是我自己的獨唱
Now I can't find the key without you
沒了你 我卻找不到音調
And now your song is on repeat

你的歌現在一直重複著
And I'm dancin' on to your heartbeat

我伴隨舞伴直達你的心跳
And when you're gone, I feel incomplete

當你離開後 我不是完整的我了
So if you want the truth

所以 如果你想知道真相
I just wanna be part of your symphony

我只想成為你人生(交響曲)的一部份
Will you hold me tight and not let go?

你會把我緊抱不放嗎?
Symphony

交響曲(我和你)
Like a love song on the radio

像是廣播中 播放的情歌那樣
Will you hold me tight and not let go?

你會把我緊緊抱住不放開嗎?


I'm sorry if it's all too much

抱歉 如果這一切太多了
Every day you're here, I'm healing

每天待在你身旁 我在療癒(很開心)

And I was runnin' out of luck

我有很多麼幸運啊
I never thought I'd find this feeling

從沒想過有這樣的感受
'Cause I've been hearing symphonies

因為 我一直聽著交響曲
Before all I heard was silence

過去所聽到的都是寂靜無聲


A rhapsody for you and me
(A rhapsody for you and me)

這是一首你與我的狂想曲
And every melody is timeless

每個弦律像是永恆般

And now your song is on repeat

你的歌現在一直單曲循環
And I'm dancin' on to your heartbeat

而我伴隨舞蹈 想直達你的心跳
And when you're gone, I feel incomplete

當你離開後 我不是完整的我了


So if you want the truth

所以 如果你想知道真相

I just wanna be part of your symphony

我只想成為你人生(交響曲)的一部份
Will you hold me tight and not let go?

你會把我緊抱不放嗎?
Symphony

交響曲(我和你)
Like a love song on the radio

像是廣播中 播放的情歌那樣

Will you hold me tight and not let go?

你會把我緊緊抱住不放開嗎?

And now your song is on repeat

你的歌現在一直單曲循環
And I'm dancin' on to your heartbeat

而我伴隨舞蹈 想直達你的心跳


And when you're gone, I feel incomplete

當你離開後 我感到不完整
So if you want the truth

所以 如果你想知道真相

I just wanna be part of your symphony

我只想成為你人生(交響曲)的一部份
Will you hold me tight and not let go?

你會把我緊抱不放嗎?


Symphony

交響曲(我和你)
Like a love song on the radio

像是廣播中 播放的情歌那樣
Symphony

交響曲(我和你)
Will you hold me tight and not let go?

你會把我緊抱不放嗎?
Symphony

交響曲(我和你)
Like a love song on the radio

像是一首 廣播中的情歌那樣
Will you hold me tight and not let go?

你會把我緊緊抱住不放開嗎?

 

arrow
arrow

    shunhe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()