close

看過glee歡樂合唱團

一定聽過Sue唱這首歌

真的滿符合她在戲中的腳色啊XD

 

完整的音樂

 

 

最新第六季時

超搞笑恐怖的啊~

 

I hate the world today 我討厭今天的世界

You're so good to me 你真的對我很好啊
I know, but I can't change 我明白我是怎樣的人,但我改不了
Tried to tell you but you 我試著跟你解釋 但是你
Look at me like maybe 你的眼神卻充滿不信任
I'm an angel underneath 我外表下是一位可愛的天使
Innocent and sweet 那麼無辜 那麼甜美

Yesterday I cried 昨日我滴下了眼淚
You must have been relieved 你一定鬆了一口氣
To see the softer side 看到我柔軟脆弱的一面
I can understand how 我可以理解為什麼
You'd be so confused  你會變得如此困惑
I don't envy you 我一點都不忌妒你
I'm a little bit of everything 每件事對我來說都微不足道
All rolled into one 全集於一身時

I'm a bitch, I'm a lover 我是個賤貨,也是一位好情人
I'm a child, I'm a mother我是個小孩,也是一位好母親
I'm a sinner, I'm a saint 我也是個罪人,但我也是位聖人
I do not feel ashamed 我從不覺得羞愧
I'm your hell, I'm your dream 我是你的夢靨,我是你的美夢
I'm nothing in between 我對誰什麼都不是
You know you wouldn't want it any other way 你不會想要我用任何方式來報復的

So take me as I am 所以請讓我做自己
This may mean you'll 這意味著你該知道下一步怎走
Have to be a stronger man 你一定要成為強壯無懼的男人
Rest assured that when I 當我又開始發神經請放心
Start to make you nervous 我會讓你開始忐忑不安
And I'm going to extremes 並且我會用極端方式
Tomorrow I will change 明天的我就會不一樣
And today won't mean a thing 不代表今天不會改變

I'm a bitch, I'm a lover 我是個賤貨,也是一位好情人
I'm a child, I'm a mother 我是個小孩,也是一位好母親
I'm a sinner, I'm a saint 我也是個罪人,但我也是位聖人
I do not feel ashamed 我從不覺得羞愧
I'm your hell, I'm your dream 我是你的夢靨,我是你的美夢
I'm nothing in between 我對誰什麼都不是
You know you wouldn't want it any other way 你不會想要我用任何方式來報復的

Just when you think you've got me figured out 只要當你一踩到我的地雷
The season's already changin' 季節就會起了變化
I think it's cool, you do what you do 這很冷酷 是你罪有應得的
And don't try to save me 並且不要試著救我

I'm a bitch, I'm a lover 我是個賤貨,也是一位好情人
I'm a child, I'm a mother 我是個小孩,也是一位好母親
I'm a sinner, I'm a saint 我也是個罪人,但我也是位聖人
I do not feel ashamed 我從不覺得羞愧
I'm your hell, I'm your dream 我是你的夢靨,我是你的美夢
I'm nothing in between 我對誰什麼都不是
You know you wouldn't want it any other way 你不會想要我用盡所有方法來報復的

I'm a bitch, I'm a tease  我是個賤貨,我是捉弄你的人
I'm a goddess on my knees 我是自己的女神
When you hurt, when you suffer 當你受傷,當你受苦時
I'm your angel undercover 我是你的秘密天使
I've been numb, I'm revived 我曾經麻木,但我又活過來了
Can't say I'm not alive 你不能說我不曾活過
You know you wouldn't want it any other way 你不會想要我用盡所有方法來報復的

Uuh-ohh, uuh-ohh, ooh  
Uuh-ohh, uuh-ohh, ooh
Uuh-ohh, uuh-ohh, ooh
Uuh-ohh, uuh-ohh, ooh

arrow
arrow

    shunhe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()