close

 

Jennifer Lopez在Fox-America Idol的表演

服裝搭配特效真的很像在宇宙中!!

加上歌聲真的是雙重享受>_<

 

 

 

 

官方MV 

 



Here I go

我走了

Here I go

出發吧

Feel better now

現在感覺真好

Feel better now

感覺越來越好

Here I go

我走了

Here I go

出發吧

It's better now

就是現在

Feel better now

就是這種感覺

 

Do you remember when we fell under

你是否記得當時我們的邂逅

Did you expect me to reason with thunder

曾期待我迅雷不及掩耳的出現嗎?

I still remember when time was frozen

我始終記得時間猶如被冰凍

What seemed forever was just a moment

看似永恆 卻是稍縱即逝的瞬間

 

Hurry up, hurry up

趕快跟上,快點

There's no more waiting

時光可是不等人

We're still worth saving

一定值得我們留念回憶的

 

 

Feel the light

感受這光芒

Shining in the dark of night

在漆黑的夜晚中 閃爍著

Remember what we forgot

別遺忘我們所記得的一切

I know it's a long shot

我知道很難做得到

But we're bringing it all back

我們會把遺忘找回來

We're bringing it all back

把它全部帶回來

  

Feel the light

感受這光芒

Shining like the stars tonight

今晚就像閃爍不停的星星

Remember what we forgot

別遺忘我們所記得的一切

I know it's a long shot

我知道很難做得到

But we're bringing it all back

我們會把遺忘找回來

We're bringing it all back

把它全部帶回來

 

Here I go

我走了

Here I go

出發吧

Feel better now

現在的感覺越來越好

Feel better now

感覺真好

Here I go

我出發了

Here I go

走吧

it's better now , Feel better now !

就是現在,感覺越來越好!

 

 

I Sill Remember when things were Broken

我還記得 每當東西壞了(每當有低潮時)

But put together , the cracks were closing

把它們放在一起 裂縫就會癒合(總會有再相遇的那一刻)

 

Hurry up, hurry up

趕快跟上,快點

There's no more waiting

時光可是不等人

We're still worth saving

 一定值得我們留念回憶的

 

Feel the light

感受這光芒

Shining in the dark of night

在漆黑的夜晚中 閃爍著

Remember what we forgot

別遺忘我們所記得的一切

I know it's a long shot

我知道很難做得到

But we're bringing it all back

我們會把遺忘找回來

We're bringing it all back

把它全部帶回來

 

Feel the light

感受這光芒

Shining like the stars tonight

今晚就像閃爍不停的星星

Remember what we forgot

別遺忘我們所記得的一切

I know it's a long shot 

我知道很難做得到

But we're bringing it all back

我們會把遺忘找回來

We're bringing it all back

把它全部帶回來

 

You and I can have it all Tonight 

一整晚都是你我的回憶

So let's bring it back to Life

我們可以把它找回生命中

Now we have another Chance To Fly

現在我們有個讓你展翅飛翔

Another Chance to Make You Right !

讓你完成自己夢想的機會

 

Feel the light

感受這光芒

Shining in the dark of night

在漆黑的夜晚中 閃爍著

Remember what we forgot

別遺忘我們所記得的一切

I know it's a long shot

我知道很難做得到

Feel the light

感受這光芒

Shining like the stars tonight

今晚就像閃爍不停的星星

Remember what we forgot

別遺忘我們所記得的一切

I know it's a long shot

我知道很難做得到

But we're bringing it all back

我們會把遺忘找回來

We're bringing it all back

把它全部帶回來

 

Here we go !

我們出發吧!

Here we go !

我們走吧!

Feel better now , Feel better now

就是這種感覺,就是這種感覺

Here we go !

我們走吧!

Here we go !

我們一起!

it's better now , Feel Better Now 

就是這樣,就是這種感覺!

arrow
arrow
    文章標籤
    lyrics 歌詞庫 中文歌詞
    全站熱搜

    shunhe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()