close

 

 

I Am A Simple Man

我是一個簡單的人

So I Sing A Simple Song

所以唱一首簡單的歌
Never Been So Much In Love

對於愛情從來沒有太多要求
And Never Hurt So Bad At The Same Time

也從來沒有受那麼大的傷害過
I Am A Simple Man

我是一個簡單的人
And I Play A Simple Tune

彈著一首簡單的調
I Wish That I Could See You Once Again

多麼希望能與你再見一次面
Across The Room Like The First Time.

看著這房間 能想到我們第一次見面時


I Just Want To Hold You I Don't Want To Hold You Down

我只想緊握住你 我不想失去你
I Hear What You're Saying And You're Spinning My Head Around

我聽你說時 也早已暈頭亂向
And I Can't Make It Alone

我一個人走不到
The Ending Of The Tale

故事的結尾
Is The Singing Of The Song

就如這首歌所唱

Make Me Proud To Be Your Man Only You Can Make Me Strong

我很驕傲能成為你的男人 只有你能讓我堅強

Like The Last Time.

像是最後一次了
I Just Want To Hold You I Don't Want To Hold You Down

我只想緊握住你 我不想失去你

I Hear What You're Saying And You're Spinning My Head Around

我聽你說時 也早已暈頭亂向

And I Can't Make It Alone.

我一個人做不到~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    shunhe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()