close

Rhye 萊恩樂團~

第一次聽到這聲音以為是女生~

然後靜靜的聆聽著

覺得這聲音真的很柔和溫暖啊~

 

後來查了資料才知道是男生

呵呵~喜歡的人可以聽看看哦 ^_^

 

Original MV

 

 

I'm a fool for that shake in your thighs

晃動你雙腳的我有多麼傻

I'm a fool for that sound in your sighs 

聽見你的嘆息的我真傻

I'm a fool for your belly 

為你感到寢食難安的我真傻

I'm a fool for your love 

接受你的愛 我真傻

I wanna make this plain 

我想要讓這份愛是單純的

Oh, I know you're faded 

我知道你已慢慢淡出

Hmm, but stay, don't close your hands

嗯...就這樣吧 別放開我

I wanna make this plain

我想要簡單的關係

Oh, I know you're faded 

我知道你已慢慢淡出

Hmm, but stay, don't close your hands 

嗯....就繼續吧,請別拋棄我

Caught in this pool held in your arms

陷入這泥沼 被你擁在懷裡

Caught like a fool without a line 

傻的分不清界線

We're in a natural spring 

我們看似一見鍾情的春天

With this gentle sting between us 

但伴隨著溫柔的刺在我們身旁

I wanna make this plain 

我想要讓這份愛是單純的

Oh, I know you're faded 

我知道你已經淡了

Hmm, but stay, don't close your hands 

嗯...就這樣吧 請別離開我

I wanna make this plain 

我想要簡單的關係

Oh, I know you're faded 

我知道你已慢慢淡出

Hmm, but stay, don't close your hands 

嗯....就繼續吧,請別拋棄我

Ooh, stay open 

嗚~繼續敞開愛吧

Ooh, stay open

嗚~繼續敞開愛吧

Stay open 

繼續愛吧

Hmm, stay open

嗯~繼續愛吧

I wanna make this plain 

我想要讓這份愛是單純的

Oh, I know you're faded 

我知道你已經淡了

Hmm, but stay, don't close your hands 

嗯...就這樣吧 請別離開我

I wanna make this plain

我想要簡單的關係 

Oh, I know you're faded 

我知道你已慢慢淡出

Hmm, but stay, don't close your hands 

嗯....就繼續吧,請別拋棄我

Stay open 

繼續敞開

Stay open 

繼續敞開愛

Stay open 

繼續敞開愛吧

Hmm, stay open

嗯~繼續愛吧

arrow
arrow

    shunhe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()