close

 

 

 

You're stuck in my head

你存在我腦海裡
Stuck in my heart

藏在我心裡
Stuck in my body, body

流竄在我全身
I wanna go, get out of here

我想遠行,離開這裡
I'm sick of the party, party

我厭倦那些派對
I run away, I run away with you
我想逃離,想與你一起出走
I guess this is the part

我想這是必要的
You gotta say all that you're feeling, feeling

你也許會說 這全只是我自以為罷了
Thinking it back even tonight while everyone's sleeping, sleeping

別想了   趁今晚每個人熟睡時
Let's run away

我們一起出發吧
I know my way with you

我知道我在做什麼

Cause you make me feel like

因為你讓我感到
I could be driving you all night

能把全部交付給你
I'll find your lips in the street lights

在街燈下親吻你
I wanna be there with you
我想與你在一起
Baby take me to the feeling

寶貝帶我去感受吧
I'll be your sinner in secret

成為你的秘密情人
when the lights go out

當曙光再現時
Run away with me, run away with me

跟我一起走吧,一起逃走
Baby every single limit

寶貝 每當單身時
I'll be your hero in winning

我會帶領你贏得勝利 ( 還有我在 )
When the lights go out

當曙光再現
Run away with me, run away with me
我們走吧,與我一起出走


Up in the clouds

飛上雲端
High as a kite

高的像那風箏
Over the city, city

走過許多城市
You never sleep, you never drive, when you are with me, with me

跟你在一起 從不覺得累 只要我們一起
I wanna stay, I wanna stay with you

我只想在你身旁

Cause you make me feel like

因為你讓我感到
I could be driving you all night

能把全部交付給你
And I'll find your lips in the street lights

在街燈下親吻你
I wanna be there with you

我想與你在一起

Baby take me to the feeling
寶貝帶我去感受吧

I'll be your sinner in secret
成為你的秘密情人

when the lights go out

當曙光再現
Run away with me, run away with me

跟我一起走吧,一起逃走
Baby every single limit

寶貝 每當單身時
I'll be your hero in winning

我會帶領你贏得勝利 ( 還有我在 )
When the lights go out

當曙光再現
Run away with me, run away with me

我們走吧,與我一起出走

Hold on to me

抱緊我
I never wanna let you go

我不會讓你離開
Run away with me, run away with me

一起出發吧 ~ 逃離這地方
Over the weekend we can turn the world to gold

每當週末  我們能有個美麗新世界
Run away with me, run away with me

一起出發吧 ~ 逃離這地方


Over the weekend we can turn the world to gold
每當週末  我們能有個美麗新世界


Oh my baby take me to the feeling

噢  我的寶貝 帶我去感受吧
I'll be your sinner in secret

成為你的秘密情人
When the lights go out

當曙光再現時
Run away with me, run away with me

我們一起出發吧,一起逃離這地方
Baby every single limit

寶貝 每當單身時
I'll be your hero in winning

我會帶領你贏得勝利 ( 還有我在 )
When the lights go out

當曙光再現
Run away with me, run away with me

與我一起私奔吧

 

arrow
arrow

    shunhe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()